Zapri

Bi radi zaspali brez težav?

Z meditacijo odpravite nespečnost in težave s spanjem - brez tablet!

Ponoči ne morete zaspati? Se premetavate po postelji in odštevate ure do jutra? Se zjutraj zbudite neprespani?

Za nespečnost plačujete visoko ceno: že sredi dneva ste utrujeni in zaspani. Čez dan se težko zberete. Vedno težje si zapomnite stvari. Pijete veliko kave (ali druge poživljajoče napitke). Ste slabe volje in tečnobni. Ste anksiozni, depresivni ali pa celo oboje. Da bi si izboljšali razpoloženje veliko jeste, zato se redite.

Kaj bi dali, da bi lahko zaspali – naravno, spontano, brez napora in brez tablet? Da bi se zjutraj zbudili sveži in spočiti? Da bi čez dan ne bili več utrujeni?

Zakaj ponoči ne morete spati?

Verjetno ste opazili, da po stresnih dnevih ali dogodkih (še) težje spite. Za nespečnost je sicer mnogo vzrokov, a daleč najpogostejši je stres. Namesto da bi spali, čustveno in mentalno ponoči predelujete strese. In zato slabo spite, v najslabšem primeru pa ne morete niti zaspati.

Stres namreč povzroči močno mentalno in čustveno stimulacijo: ogromno misli, močnejše bitje srca, vznemirjenost. Če ne odpravite stresa še preden greste spat, ga boste potem mukoma predelovali ponoči. In zato ne boste mogli spati.

Tako preprosto je to. Mnogo težje pa je seveda ta stres odpraviti.

Kdaj ste nazadnje dobro spali?

Kadar ste umirjeni in sproščeni, spite bolje. Zaspite brez težav in trdno spite do jutra.

Zjutraj se zbudite sveži in spočiti, saj je bil spanec globok in neprekinjen.

Kadar pa niste sproščeni in umirjeni, se premetavate po postelji in ne morete zaspati.

Ključ do dobrega spanca je torej umirjenost, sproščenost; odsotnost nemirnega brbotanja v glavi ter močnih čustev.

Morda ste se že “poskušali” sprostiti. “Trudili” umiriti. “Hoteli” zaspati. Šli ste na počitnice, v welness, na masažo ali se pričeli ukvarjati s športom.

A ni pomagalo. Ker vsak napor le še povečuje aktivnost in napetost, še vedno niste mogli spati.

To pot že poznate in veste kam vodi: slej ko prej človek prične jemati uspavalne tablete. A uspavalne tablete imajo številne stranske učinke. Nekaterim ljudem je vseeno – samo da spijo – nekateri pa zagovarjajo naravne metode. Tudi jaz sem med njimi.

Naučite se umiriti in sprostiti

Daleč najbolj raziskana in priznana metoda na svetu za odstranjevanja stresa je Transcendentalna meditacija. Je edina metoda, ki jo kot učinkovito uradno priporoča Ameriško kardiološko združenje. Svojim pacientom jo priporočajo številni zdravniki po vsem svetu, tudi v Sloveniji.

Na tečajih Transcendentalne meditacije, ki jih vodim, srečujem ljudi, ki že leta in leta ne morejo spati. Ko se naučijo TM, mi večinoma že po nekaj dneh zelo presenečeni povedo, da zdaj naenkrat ponoči spijo! Ljudem, ki so včasih tudi deset ali več let jemali uspavalne tablete, se to zdi popoln čudež.

Prva raziskava o učinku Transcendentalne meditacije na nespečnost je bila opravljena že v 1970-tih letih na University of Alberta v Kanadi. Že po samo enem mescu vadbe Transcendentalne meditacije se je čas, ki so ga nespečne osebe v tem poskusu potrebovale, da so zvečer zaspale, zmanjšal iz dobrih 75 minut na le 15 minut! Da, prav ste prebrali. Čas, potreben, da so poskusne osebe zvečer zaspale, se je po le enem mesecu vadbe TM skrajšal za okoli 80%. Brez tablet, brez stranskih učinkov, povsem naravno in spontano.

Kaj boste najprej opazili, ko se boste naučili Transcendentalno meditacijo?

Počutili se boste odlično! Človek se dobro počuti le, kadar je spočit. Med TM telo doseže počitek, ki je mnogo globlji kot v spanju, vendar ob polni zavesti. Po meditaciji se počutite sveži, spočiti, zadovoljni in regenerirani. Ker se nočni spanec izboljša, se zjutraj zbudite bolj spočiti. Čez dan ste manj utrujeni.

Izgledali boste bolje! Ljudje, ki so utrujeni, izgledajo manj privlačni, bolj žalostni in manj zdravi. Ne, podočnjaki in upadel obraz niso privlačni. Spočiti ljudje so videti bolj privlačni, zadovoljni in zdravi. Ko se boste naučili Transcendentalno meditacijo vam bo najprej izginila utrujenost, nato pa še podočnjaki.

Bolj boste učinkoviti! Ne samo v službi, ampak tudi pri športu in vsakdanjih opravilih. Utrujen človek se namreč težko zbere, stežka si zapomni in ima težave z odločanjem.

Kako se lahko naučim umiriti in sprostiti?

Transcendentalno meditacijo se naučite na tečaju, ki traja dva tedna. Najprej 5 dni zapored (po okoli 2 uri na dan), nato sledi en teden samostojne vadbe pod supervizijo učitelja, po dveh tednih pa še zaključna delavnica. Transcendentalno meditacijo potem doma vadite dvakrat dnevno, vsakič po 15-20 minut.

Tečaj je kombinacija osebnega pouka, osebnih svetovanj ter delavnic v mali skupini. Učenje TM je butično delo, kjer se dva izkušena in mednarodno priznana učitelja posvetita vsakemu tečajniku posebej med tečajem in (brez doplačil!) tudi po končanem tečaju!

Na tečaju se naučite umiriti in sprostiti na tako prijeten in naraven način, da na tečaju skoraj vsakdo vpraša, če bi to lahko počel večkrat dnevno. Da, tako prijetna in nenaporna je Transcendentalna meditacija.

Predvsem pa izjemno učinkovita: primerjalne raziskave kažejo, da je Transcendentalna meditacija 3-5x bolj učinkovita od ostalih metod.

Zaradi individualnega dela je število udeležencev omejeno, zato si čimprej rezervirajte mesto na tečaju (običajno je čakalna vrsta vsaj en mesec).

Bi se radi naučili Transcendentalno meditacijo?

Za tečaj se lahko v eni minuti prijavite s klikom na spodnji gumb, ali pa po telefonu 051 30 39 39.

Želim se naučiti umiriti

Bi radi izvedeli več o Transcendentallni meditaciji?

Želite biti avtomatično obveščeni o prihodnjih terminih tečajev?

Vsakih 7 dni lahko po e-pošti brezplačno prejmete zelo zanimiva kratka gradiva, na katera boste nestrpno čakali. V njih boste izvedeli več o meditaciji, osebnostni rasti in duhovnem razvoju, ki jih sicer ne boste mogli prebrati nikjer drugje!

Pošljite mi gradiva